Komen je haren ook al recht bij het lezen van de titel? Gelukkig maar, dan ben ik niet de enige. Tegenwoordig is elk bedrijf “jong en dynamisch”, waardoor eigenlijk niemand dat nog is. Webshine valt ook onder die noemer, maar ik vertel er even wat meer over.
Jong
31 lentes op de huidige teller
Dus, letterlijk, vrij jong. Maar wel matuur genoeg om met je samen te werken, moest je hierover twijfelen. Sinds 2010 ben ik actief op de arbeidsmarkt en heb sindsdien alleen maar ervaring opgedaan. Op alle vlakken: social skills, webdesign en -development, customer care, marketing, …
Webshine bestaat sinds 2016
Eerst in bijberoep, vanaf de zomer 2018 fulltime! Dus Webshine heeft nog maar 2 jaar op de teller staan, en is nog veel jonger dan ikzelf. Wat niet wil zeggen dat er geen knowhow in het bedrijf zit. Door op verschillende marketingafdelingen te werken heb ik van alles geproefd, geprobeerd, gewonnen en gefaald.
Dynamisch
#lifelonglearning
Je leert (bijna) niets op school, dat heb ik ondervonden toen ik op de arbeidsmarkt terecht kwam. Echte skills en kwaliteiten leer je al doende, en elk jaar ben je een verbeterde of aangepaste versie van jezelf. Ikzelf en Webshine blijven dus nooit stilstaan, want dat staat gelijk met achteruitgaan. Zeker in de constant veranderende online wereld. Dus school ik mij regelmatig bij, probeer ik nieuwe dingen, kom ik uit mijn comfort zone. Alles om de klant nog beter van dienst te kunnen zijn.
Fall down 7 times, get up 8.
Ervaren partners en leveranciers
Je kan niet alles zelf kunnen, dus wees dan ook niet bang om hulp te vragen. Webshine is een one-woman show en daarnaast nog fulltime #momlife, dus ik kan heus niet alle ballen alleen in de lucht houden. Via netwerken leer ik meer en meer mensen en ondernemingen kennen waar mijn gut feeling héél blij van wordt. Als zij beter passen bij mijn noden en die van mijn klanten, dan kan het wel eens gebeuren dat er van partner of leverancier gewisseld wordt. Ik roest dus niet vast aan éénzelfde patroon maar sta open voor verandering.
Ik ben wie ik ben
Ik probeer zo authentiek mogelijk te zijn. Je zal op mijn blog lezen hoe moeilijk het soms is om mijn job uit te oefenen terwijl ik ook mama ben, met welke zaken ik worstel, leuke anekdotes die ik meemaak met klanten, … Niet het zoveelste webdesignbureau in het rijtje dus, maar een authentieke partner voor jouw onderneming.
Durf ik het nu nog te zeggen?
Webshine is een jong en dynamisch bedrijf. We zijn flexibel, passen ons aan aan de noden van de klant en blijven in beweging. We zijn jong, en hebben dus nog zeeën van tijd om bij te leren, zodat we onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn met de allerlaatste technologieën en dienstverlening.
Maar geen nood, het is hiermee ook meteen de laatste keer dat ik het gezegd heb …